Gå til innhold

Virkelig irriterende

Ranger emnet


AndreasK

Anbefalte innlegg

http://www.nrk.no/nyheter/1.6430150

 

- Jeg bryr meg ikke egentlig. Det er jo ikke mine butikker som blir ødelagt. Folk velger selv hva de gjør

 

Hva gjør man med slikt pakk?

 

Personlig blir jeg møkka forbanna når jeg hører slikt og jeg begynner å tenke på hvorfor de er her i det hele tatt. Kan ikke fatte og begripe på hvilken måte innvandring skulle ha noe positiv virkning på vårt samfunn.

 

Hvor mange av disse afrikanerne og midtøstentilhørlige folka er det som egentlig ender opp som noe nyttig i vårt samfunn? Hvordan ville Norge sett ut uten disse?

 

Taxinæringen hadde kanskje blitt mindre, men du verden det fins mange norske 19-åringer som kunne kjørt taxi om de bare hadde nedjustert grensa litt. Så hadde vi kanskje fått nedjustert skattesnusket med det samme.

 

Restaurantnæringen hadde kanskje sett annerledes ut, men hei, må man komme fra irak for å lage noe så simpelt som en pizza eller en kebab?

 

Vaskerne kunne vi heller tatt inn fra polen, så får de polske håndtverkerne selskap :)

 

Hadde vi aldri hatt innvandring fra østen og Afrika hadde vi sluppet slike irriterende drittunger i gateopptøyer i Oslo. Vi hadde også hatt mye mer penger til rådighet hvis vi tenker på all den trygdesnyltingen som de nevnte står for. Penger vi f.eks. kunne brukt på forskning på HIV og AIDS.

 

Hjelp dem hvor de er sier no jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror du er på tur jeg kompis.. Ta på deg bunaden din og marsjer ned karljohan om du virkelig tror halvparten av dette!

 

 

Hvor mange av de her apekattene som reiv ned oslo var BARE utlendinger?.. Jeg er nestenjævlig sikker på at mesteparten av dem var norske! spesiellt emo unger som henger på blitzhuset og tror de skal revolusjonere verden med sine patetiske små optøyer!

 

også lurte jeg på en annen ting............... HVOR I HELVETE KOMMER AFRIKA INN I BILDET HER?!?!...

 

Du er skikkelig ute å tåka. Skap nazi eller? tror du at du er NOE bedre enn de her eller?!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er det slik at man er skaprasist så fort man kommer med noe kritisk mot innvandrere?

 

2. Har du fulgt med i media i det siste? Storparten av de som var med i demostrasjonene var ungdommer med ikke-vestlig bakgrunn.

 

Selv om jeg ikke evner å bla opp statistikker fra SSB, så la oss holde oss til en viss saklig tone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da har du glatt skippet med en gang!

 

og JA! du er jævli usaklig når du først skal diskutere en demonstrasjon mot jøder, og så drar du inn drosje selskaper, kebabsjapper og restauranter..

 

Hvordan får du til det? Demonstrasjonen for min del var HELT GULL!!!!! bare feil begrunnelse! jeg ville aldri herja sånn ute for å markere planetens mest tilbakestående folkeslag..

 

Men heller mot norske avgifter!!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men heller mot norske avgifter!!" Norske avgifter bidrar til å opprettholde den Norske velferdstaten, så noe demonstrasjon mot dette trur eg ikke vil føre noen vei.. Men lykke til med det..

 

 

"-Det er nok ikke bare krigen i Palestina som er grunnen til at jeg ble med. Vi ble inspirert av bråket på torsdag, og dro derfor ned til byen på lørdag." http://www.nrk.no/nyheter/1.6430150

 

Drittunge! Blir flau på min egen generasjons vegne når norske ungdommer lager bråk på et slikt grunnlag. Meste parten av disse ungdommene har vell blitt fødd i Norge, så å kaste ut en Norske statsborger på grunn av bråk, er vell litt ute av bildet. Fengselsstraff derimot, tror eg passer godt her.

 

"Personlig blir jeg møkka forbanna når jeg hører slikt og jeg begynner å tenke på hvorfor de er her i det hele tatt. Kan ikke fatte og begripe på hvilken måte innvandring skulle ha noe positiv virkning på vårt samfunn."

 

Hva med å øke vår toleranse og forståelse for andre folkeslag, tradisjoner, religion, musikk, og kunst?

Hvor mye av maten du spiser er opprinneleg norsk?

La folk, både norske og utenlandske demonstrere, dette er et av grunnlagene for et demokrati, men la det gå fredelig for seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange av disse afrikanerne og midtøstentilhørlige folka er det som egentlig ender opp som noe nyttig i vårt samfunn? Hvordan ville Norge sett ut uten disse?

 

Mindre fargerikt.

En ting er at du har slike syn, det er ytringsfrihet og helt greit i mine øyne. Noe annet er at du er ignorant og sneversynt, dårlig informert og virker lite selvtenkende. Det gjør deg til en jævla rasist i mine øyne, slik du uttaler deg. Det er ofte ikke hva man sier, men hvordan man sier ting.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres "rase", hudfarge, avstamning eller nasjonalt eller etnisk opphav

 

Om jeg har noe imot innvandringspolitikken staten fører idag, betyr det ikke nødvendigvis at jeg har noe imot utlendinger. Jeg starter ikke tråden for å få bekreftet at jeg er en rasist - det har jeg fått avbekreftet for lenge siden.

 

Poenget mitt er, man kan ikke sitte å plukke ut hvem som er de snille og de slemme innvandrerne. Så lenge de ikke blir integrert, så bør man heller la være å sende dem hit. Disse opptøyene i Oslo er et klart eksempel på innvandrere som ikke har klart å integrere barna sine, og jeg er redd dette er bare begynnelsen på pøbelstrekene hvis vi ikke snart begynner å forstå at vi klarer oss helt fint uten flesteparten av dem.

 

La oss diskutere sak, og ikke person. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettet

 

Jeg er sikker på at det kun er en liten prosent av innvandrere i Norge som står for voldtekter, knivstikking, drap og vold, og at stordelen av kriminaliteten i Norge selvfølgelig ble begått av etninske. Men prosenten har i høyeste grad blitt et faremoment i det norske samfunn. Hvorfor slapp de i det hele tatt inn?

 

Jeg skulle gjerne likt og sett at det ble ro og fred i en del land, men det virker som Norge tyr til en enkel løsning, og slipper inn noen få heldige, istedet for å bruke ressurser hvor problemene faktisk ligger. Og da mener jeg ikke å sende penger gjennom hjelpeorganisasjoner , hvor pengene kan havne hos rike ledere o.l. Hvor mange fredsbevarende styrker kunne Norge hatt hvis de ikke brukte så forbasket mye penger på innvandrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. at det går ann!

Kjenner noen som har vært med på det der..

Skjønner ikke at folk gidder.

Ingen som tjener noe på det uansett!

 

OPPFØR DERE!!!!!

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår