cosworthFTW Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Bryteren til viften funker ikke på 1.2.3 -men kun på 4!Altså viften slår seg ikke på før jeg setter den på "4" ,så fant ut at det var en motstand,eller hva det no heter som må skiftes. Spørsmålet då er hvor kommer jeg til for å få skiftet den? ligger den bak radion? og er det mye arb å skifte dden... Er en 318, 93 mod. Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 bump Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 usikker på om man finner det samme plass, men i min ( sedan ) sto den iallefall på passasjer siden oppunder dasjbordet. altså inn mot cd-spilleren osv. Min fungerte heller ikke da, skiftet den da ble den iorden. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 aha...var det vanskelig å se den/ koble den ut og inn med ny?? Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 måtte du ut me dasjbordet?? hvor kjøpte du delen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 aner ikke! har ikke begynt...men vet den kostet rundt 7-800!mulig Daskekost vet Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 aner ikke! har ikke begynt...men vet den kostet rundt 7-800!mulig Daskekost vet må IKKE ut med dasjbordet.. du har et panel til venstre for føttene til passasjeren framme.. som går inn mot midtkonsollen/der du har cd-spilleren. Skal stå der.. Husker ikke hvor mye den kostet, mener det var 200-300 på gsbildeler var noe i den duren.. bare å si at du skal ha "motstands-regulatoren" til vifta.. dem fatter va det er.. husker ikke i farten va den egentlig heter... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xplod Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Er bare å skru bort hanskerommet, så følger du noen grønne ledninger på venstresiden bak hanskerommet. De ender i en kontakt som står inn i motstanden. Hanskerommet er festet med 2 skruer bak lufterillene over, og 4 bak luka, samt et par fra undersiden. Lykke til. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 fant faktisk ikke en dritt jeg...tok vekk hele hanskerommet ,+ den skjermen nede til venstre for passasjer!!fant ingenting som ligner på den motstands reg....ligger den på høyde med radio/vifte? Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 fant faktisk ikke en dritt jeg...tok vekk hele hanskerommet ,+ den skjermen nede til venstre for passasjer!!fant ingenting som ligner på den motstands reg....ligger den på høyde med radio/vifte? skal ligge på siden av dr du har bena.. du har ei beskyttelses kappa over dejn.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hmm stress å få vekk kappen a? mener eg prøvde å fjerne alt som varmulig å fjerne Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeVeger Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 har skiftet denne selv, på min e36 320i lå den bak hanskerommet inn mot radio og der, men vet også at den kan ligge på fører siden omerådet rundt gasspedalen bak et deksel inn mot radio men langt ned elns, rett meg hvis jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg