BARE B Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Vi driter i styrestag. Volvo forstilling skal inn der samma om den vil eller ikke. Fikk endelig skriftlig fra SYNET !!!!!!! Ikke lett å få det til men etter mye masing......HE HE KOPI AV MAIL Hei Jeg føler at jeg har besvart denne henvendelsen tidligere. Vi har påpekt at du må forholde deg til hva GM har sagt om sporvidde og vekter samt motoreffekt i ditt kjøretøy.Vi har også snakket sammen flere ganger på telefon hvor det har blitt påpekt at innkorting av motortravers er noe vi vil kunne godta dersom arbeidet er utført fagmessig og at den blir fremvist for oss før grunning og lakkering.Vi har heller ingen motforestillinger anngående Volvo 140 bakaksel som er innkortet for å tilfredsstille sporvidden ditt kjøretøy kan bli godkjent med.Vi har besvart deg i brev om at motorbytte vil bli godkjent, dersom motoreffekten ikke overskrider det GM har satt som øvre grense for effekt.Jeg kan ikke svare på om nye eu direktivet vil ha noe innvirkning på din ombyggingen. Med hilsen Thomas Oppi Faggruppe: Faggruppe Om- og oppbygging - Stor-Oslo distrikt Postadresse: Statens vegvesen Region øst, Postboks 1010, 2605 LILLEHAMMER Besøksadresse: Østre Aker vei 50, OSLO Telefon: +47 90578705 Mobil: +47 90578705 e-post: thomas.oppi@vegvesen.no http://www.vegvesen.no e-post: firmapost-ost@vegvesen.no Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Frontplate snart klar for støping. Blir støpt form og så lager vi hele greia i glassfiber. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Detta blir bra!! Følger med! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Blir bra detta ja.. :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 (endret) Skal bli bra ja.(men tar tid) Det var ikke lett å få synet med på alt jeg ville men........Fikk en del Ja på telefon men når mail kom var det tja. Eller henvisning til svensk SFRO ? Hva har de med saken å gjøre? Venter på dok fra GM. Økning sporvidde. Godkjendt inpress ET 1 mm. Venter og på dok fra synet ang hvofor de nekter bur i bilen. Har ikke fått noe ennå. Må vel purre på den som alt annet. Så nå er det bare å finne seg ei forstilling / komplett understell. Noen som har? Endret Februar 5, 2009 av BARE B Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hoho artigt prosjekt da og artige bilder,stå på:P Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Og slik ser det ut med nesa av. Ikke vakkert ...... Men måtte ha den av for retting. Den er midlertidig montert nå. Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Sånn ! Da har vi kjøpt en od kasse til samt en hel 140 delebil + litt annet. Blir litt stille her. Skal hente Delebil i Kristiansand etter påske. blir litt karrosseri arbeid i mellomtiden,,,,,,når jeg har tid. Legger inn litt bilder etter hvert Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Blir bra det her Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Det er bra det skjer noe litt lenger opp i åsroa.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) Så fikk jeg brukt helgen til noe fornuftig.......Kappe...Kappe litt til.....Må flytte rattstamme men det går greit. Slipe litt her og der så skal alt passe. Venter på forstilling fra 140 . Den svinger litt frem på midten så det blir bedre plass og motor kommer litt lavere. Men nå gidder jeg ikke mere i dag. En kald pils og rett i dusjen. Endret Februar 15, 2009 av BARE B Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Skjedd noe mer eller, Eric? Får ta en tur innom deg en dag og kikke på arbeidet:) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ta deg en tur innom du Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Og sånn driver vi med når vi har tid. Fra min L200 Mitsubbbbishhhhi Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 (endret) Og her er Koseklumpen av en T1 som jeg puslet sammen for maaaange år siden. Fikk den faktisk godkjendt HE HE HE !!!! Denne SAVNER jeg VEEELDIG !!!!!!!!!!!!!!! Har snakket med han som eier den nå og muuuulig at han vil selge den tilbake til meg. Får vel mase litt mere :-) Endret Mars 5, 2009 av BARE B Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg