Gå til innhold

Gullikdb, Ford 17m! ræggar bil

Ranger emnet


gullikdb

Anbefalte innlegg

vist veret blir slik som det står på yr.no so skal eg sveise resten av rusta på bilen i helga =D og då regna eg med at eg pussar ned bilen også. so då blir den kansje lakkert om ca 3 veke eller noke slikt =) og etter eg er ferdig med bilen so skal eg kansje trimme ein motor og sette nedi=). mest sansynelig ein 2,6 liter v6ar =D

men vi får sjå kor mykje pengar eg har gjenn etter eg har lakkert og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor skal du skifte til v6 fjærer? da blir den høy i nesa.. hadde en 2.3 med 26m fjærer, og det ble for mye.. v4 fjærer senker den passe..

 

ja. men eg skal ha bilen gjøna eu-kontroll. og etter eg har fått na gjøna de so skal eg sette på v4 fjørene gjenn=D bilen skal vere lave framme og høge bake =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg begynner å bli svak for litt eldre biler, med sånne Krom felger som dine. var ikke værst den 17M n der, bare ikke overdriv med harry greier =P

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snak med fartstripa her på forumet mener han har et sett jeg har et gabriel ur liggende men ikke alle koblingene :\

 

lite bilde hvordan det ser ut på min p72 er er : http://www.cardomain.com/ride/3098484/3

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er høy i rumpa , 30984840089_medium.jpg

sånn ser varebilen min ut med sedan fjærer bak ( 14" hjul som sitter på den )

 

haha ja men eg vil ha bilen høge i rumpa, eg liker sprett rumper=)

 

haha.. men eg har no fått gjort en del på bilen idag da! =)

 

DSC02310.jpg

 

DSC02311.jpg

 

DSC02312.jpg

 

off=( rotete sa du?

 

DSC02313.jpg

 

DSC02314.jpg

 

so fekk no eg litt hjelp også! =D

 

DSC02315.jpg

 

DSC02318.jpg

 

DSC02317.jpg

 

DSC02320.jpg

 

DSC02321.jpg

 

DSC02322.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår