gullikdb Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 i sommar ferien hadde eg so lite og finne på at eg bestemte meg på og kjøpe ein bil, og det vart ikkje ein volvo som alle andre av kompissane mine kjører ront med. men det vart ein ford 17m! eg for og kjika på bilen, og den såg egentli grei ut får rust og skader. motoren var ny overhalder får 10 år siden og etter dei hadde overhalt motoren so hadde dei såtte bilen opp på ein love og pakka na inn med plast so lakken ikkje skolde bli skada. men når eg fekk den bestemte og meg før og lage eit lite prosjekt av den! slik starta det. det eg skal gjer med bilen er sveise rust nytt interiør skifte pakninga i forgassaren nye foringa i bakakslingen felga lakke na oppjen fikse alt av bremser skifte demparane framme dokke må rope ut om dokke har ein 2,6 liter v6 motor ståande, helst i møre og romsdal?! Her er det eg har gjort med bilen so lonkt Slik står bilen idag. (ein av nye felgane står på) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Sjå skutå! :D Siter Volvo 740 TIC 88mod Volvo 850 T5 95mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Blir bra bil ditta GOOOLLJ!:P Siter 1972 Volvo 144 deLuxe 1991 Volvo 940 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 ja eg håper det! regna med at nye demparane eg har kjøpt kjøme til helga. v6 dempara med fjører =) og idag skal eg inn og ha ta resten ta listene som står på bilen. og til helga skal eg få med meg nåken kompissa og begynde og pusse na ned. so bilen bli kansje grunna og lakka innen 1 måne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Stilig den der! Er ikke alt for mange av de på veiene omkring! Rå felger som skulle på! Hvilken farge skal den få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Stilig den der! Er ikke alt for mange av de på veiene omkring!Rå felger som skulle på! Hvilken farge skal den få? eg tenkte og lakke den i ein orginal raud volvo 142 farge =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TT Racing Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 skal du beholde 2,0 literen ? :P Siter -1969 Ford 17m -1986 ford scorpio -1976 Ford Taunus -1987 Mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 ja. eg skal slite ut dinna motoren før eg skifter motor=D og når eg fyrst skifter motor sette eg nedi ein trimma motor. men målet mitt er og bli ferdi til 1 mai. fordet då er det amcar treff. og eg må no ut og stille ut bilen min der=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 her er forskjellige bilder eg tok idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 tenkte eg skolde lage meg nåken foringa sjøl. men får eg det godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IverIver Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Meget pen bil. Liksom litt "gangster" preg over den. Såfall me di breie felgene. Falt for den bilen altså :P Stå på!! Siter Opel Vectra 1998 2.0 turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 ja=) men er her nåken som veit om det går and og få bilen godkjende med heime laga foringa? er litt kjedeli og lage 8 foringa og sette på bakakslingen og ikkje få det godkjent. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 no har eg kjøpt dør pakninga,overhalings sett til forgassaren(also pakningane) og so har eg kjøpt støtdempara frå ein ford 26m framme til v6aren =D og eg skal få med meg nåken kompissa i helga og begynde og pusse på bilen so regna med at den blir klar til lakkering ganske fort =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Såg en sånn i Rånern bladet for ei stund sia.. Dritøffe bilar!:) Felgane som skal på var jævli passa bilen perfekt;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullikdb Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 ja det er tøffe biler!=D pappa også hadde ein slik ein som fyrste bil. han hadde ein trimma 2,6 liter v6ar nedi da=) han sa den aksa nåke sinsjukt godt. men eg synst no min er ganske slappe eg da men men.=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg