drogen Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Selger nå min Fiat Uno Turbo Horman.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2071447 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 tøff bil:) synd jeg mangler kronasjer:S men se på det som gratis bump:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drogen Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 hehe takk takk :) utrolig moro og kjøre også :) går utrolig godt de små jævlene der :) moro sleeper ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Gamle bilen til Mats jo! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drogen Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Stemmer det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2009 dem der har jeg sansen for ass!! :) rå tøff!! så forventer man ikke turbo i dem heller. ikke når man møter dem på gata :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drogen Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2009 hehe sant det.. mange som har fått seg et sjokk ute på veien.. spesielt en god del 200sx-er osv... ganske moro :) alle blir like forfjamsa når de hører bilen kommer opp på siden og du girer og de bare hører paysj... :) moro sleeper :) drar utrolig lite oppmerksomhet i fra politet også.. noe som er positivt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildcat Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 synd jeg ikke har dem 35 000,- nå :( ellers hadde den vært solgt :D hehe.. det gikk en sånn en her nede en gang for lenge siden. å etter jeg så den fikk jeg sansen med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drogen Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 hehe :) ja jeg kommer nok garantert til og savne bilen når jeg selger den.. men det er på tide med noe nyere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drogen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 bilen er nå solgt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg