PukkverkPower Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 w210 E230 har begynt å fuske. Begynner å skyte i eksosen (muligt også i luftfilter boksen...)og går på tre syl. ved gasspådrag. Smeller et par kjappe og flaue salutter. Så er alle fire syl. i rute igjen! Helt frem til neste lyskryss!! så er det på'n igjen! Har byttet plugger.... ....help..værsåsnill... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 sjekk om pluggledninger og plugghetter er som de skal. Kan gi periodiske feil. Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 det er nok luftmasse måleren din som er dårlig. Dette er vanelig problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PukkverkPower Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Nix! Nå har jeg byttet plugger, pluggledninger, 2 coiler, luftmassemåler og bensinpumpe. Å det eneste jeg har oppnådd, er følgende. Fra motoren er kald og frem til den har normal driftstemp. så fungerer den utmerket. Men så er helvete igang igjen.... Kaldstart??? Sensor??? Hvor???? Flere ideer???? Kom med det!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Kjøp ny bil kompis! er beste tipset noen her kan komme med! helst noe annet enn stjerna! (er en grunn til at det er en stjerne i fronten.. alle andre har stjerna bak.. the crack!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Høres vel gjerne ut som feiltenning det der. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoodWood Skrevet Oktober 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 fant du ut av feilen? jeg har samme bil som deg og samme problem.. Følte kansje det ble noe bedre når jeg koblet vekk lambadsonden men usikker... Poster du en tråd hvis du finner ut hva det er? så skal jeg gjøre det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg