ghost_84 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 anlegg til octavia? hvor mye jobb er det å legge opp strøm til bak? erfaring? hva passer av basskase, noen som har tegninger? håper på rask svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Hei, det er gummi propp under frontruta, under det plast deklelet som vindus viskeren er festet igjennom, der trer du bare ledningen igjennom, også bortover under listene helt bak, kasse måler husker jeg ikke helt, har ikke tegningene på den jeg laget heller, lykke til. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 kasse må du bygge etter hvilken sub du har. alle subbene skall he forskjellig kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Jaså gitt,en til fra Romerike kanten som kjører Skoda,meget bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Du kan jo uten problem skreddersy en kasse til og passe helt perfekt baki bilen din også lage en kasse inni med riktig volum inni kassa, hvis du skjønner hva jeg mener? Sånn at det ser litt penere ut.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 takk for svar. er det noe skoda treff eller noe sånt på romerike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Som vi veit om nå så er dette det neste treffet, http://www.bilforumet.no/skoda/206208-skoda-seat-treff-samlinger-2008-and-2009-a-18.html men du skal ikke se bort i fra at det blir et lite treff før det også :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Som vi veit om nå så er dette det neste treffet,http://www.bilforumet.no/skoda/206208-skoda-seat-treff-samlinger-2008-and-2009-a-18.html men du skal ikke se bort i fra at det blir et lite treff før det også :) Ole Vi har snakket litt om et treff før vinteren er over samt mulig et treff i samarbeid med RSklubben i sverige på vårparten. Vedr strøm til anlegg,over plastdekselet ved pedalene er det strømpunkter som kan brukes,da slipper man å dra strømkabel gjennom torpedoen. Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Jeg gjorde som Ole-Mann sikter til, og bygge slik at du får passform, og deretter bygger etter volum inni det du bygget med passform. Jeg gjorde det, og ble ganske fornøyd med at det var første gang jeg bygget noe som helst. Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 har du mål på kasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 nei. Desverre. Bare å måle ut i fra bagasjerommet ditt :D Så bygger du bare en kasse inni den andre som tilsier det suben(e) må ha i volum. Står i papirene som følger med subben ;) Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost_84 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Hei letter å letter etter hul i torpedoveggen men finner ikke det jævla hullet! kan noen hjelpe meg? noen som har noen bilder eller noe? takk for hjelpen på forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Hei, du kan jo prøve og følge noen ledninger fra inni bilen og ut gjennon torpedoveggen? hvis det bare er stress, hadde jeg bare kjørt på en møller butikk eller et verksted og spørre de om de bare kunne hjelpe deg i to min? kanskje de borrer et hull for deg også? jeg vet ikke hvordan det er og borre hul i sånn vegg men... Lykke til, håper du får det til snart :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 (endret) Om du ikke skal sette inn VELDIG kraftig anlegg,kan du bruke strømpunkter som er under dashbordet på v. side. Demont dekselet over pedalene,så ser du de. Koble til de som er merket med 30,helst den tykkeste av de. Så slipper du bore eller lete etter propp i torpedoen. Jeg har gjort dette på min,og det funker helt fint. :) Men nå er ikke mitt anlegg det råeste....:D Nytt er dog på gang! Endret Mai 27, 2009 av Skodaracing Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Megamann89 Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 (endret) Hei letter å letter etter hul i torpedoveggen men finner ikke det jævla hullet! kan noen hjelpe meg? noen som har noen bilder eller noe? takk for hjelpen på forhold. Hei. Hvis du sjekker under plastikken til viskerene på sjåførsiden.Ser du en firkantet klump,her ser du at det går en bunt med andre ledninger i midten av denne.På Hver side av denne bunten, er det to runde "propper".Du må borre et hull i denne plastikken,der det ser ut som det sitter noen propper.Tre kabelen igjennom og tett med silikon. Endret Mai 27, 2009 av Megamann89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg