jamo300 Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 har samme poroblemet sjøl på min bil den vill ikke starte , nor jeg sist brukte den jikk den heilt fint nor jeg skulle på jobb i dag fikk jeg ikke start sto i en evig het og prøvde men ikke antidning at den ville starte va som og prøve å starte en bil uten bensin ... har noen nokken tips ? =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mast3r Skrevet Mars 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 har samme poroblemet sjøl på min bil den vill ikke starte , nor jeg sist brukte den jikk den heilt fint nor jeg skulle på jobb i dag fikk jeg ikke start sto i en evig het og prøvde men ikke antidning at den ville starte va som og prøve å starte en bil uten bensin ... har noen nokken tips ? =/ Ta deg tid og les gjennom hele tråden igjen så ser du hva problemet er, er ikke rart den ikke starter! Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Mars 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2012 Se om cammen går rundt sammen med veiva før du kinner mer .I tilfelle det er splinten på veiva som har røket.Ta av toppdekselet og drei på svinghjulet .Jeg mistenker et registerhavari. Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg