74016vt Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Har en orginal 740 turbo intercooler 87 mod, med ET . Skal sette inn en 204gt 16v. Lurer på om noen vet om d går bra å kjøre med ET sprut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 ikke at jeg har superpeilingen, men et, kjører ikke den me lh2.2? mens b204 kjører med 2.4 som er et nyere og bedre system, som da gjør at bilen blir å gå noe dårligere med det gamle systemet. Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 ET går med motronic, mot GT's jetronic LH2.4.. har igrunnen ikke noe erfaring med 16v, men ut ifra hva jeg har lest/blitt fortalt, kjører di en nokså anderledes tenningskurve.. den vil jo helt sikkert svive å gå, men ikke spesielt optimalt.. det enkleste for deg er nok å røske ut alt motorstyringen fra bilen, å legge inn et lh2.4 nett ifra 240(da det er separat fra alt annet) og kjøre få tak i hjerner tilhørende motoren. evt datasprut, men da blir det jo litt mer omfattende med en gang..veit ikke hvor mye du har tenkt å gjøre utav det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 legge inn et lh2.4 nett ifra 240(da det er separat fra alt annet) og kjøre få tak i hjerner tilhørende motoren. Hvordan blir det med 16v motorens eksostempføler f.eks? Er ikke et helt "vanlig" volvo lh2.4 nett i de bilene såvidt jeg har forstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg