nikkern Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Har et Norweld TIG 203 AC/DC til salgs. Jeg vet ikke så mye om apparatet (har ikke peiling på TIG) annet enn at det skal være i full orden. Følger med fotpedal og en "kontrollboks" med magnet fot. Jeg kjøpte dette sammen med et par andre sveiseapparater (fikk et bra kjøp). For mer info se annonse på FINN. Apparatet selges nå for 6000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hadde vært greit med "litt" mere info her ja. Feks link til Finn annonse, tlf nr, navn og hvor i verden?!? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkern Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Sjekk Finn-kode 15942788 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Prisantydning på Norweld ACDC TIG? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkern Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Som jeg forlangte på Finn, tenkte jeg meg 7500. Ved en rask avgjørelse er jeg villig til å diskutere prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkern Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Apparatet selges nå til den første som gir meg 6000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkern Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Solgt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg