ertyui Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hei! Jeg har et problem ved at det lekker forholdsvis store mengder vann inn i cupen på min 96 mod 1,9D. Har vært ute med dasjbordet et par ganger uten å finn e noe lekkasje(Spylt med hageslange). Så jeg begynner å bli rimelig dritlei heile bilen. Er det noen som har vært borti noe lignende? Tips om hvor i all verden vannet kommer fra? mvh erlend Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 bumper denne jeg ! noen ? på venstre side Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 bump 2 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tett drenering til vannbrønnen under frontruta? Utette gjennomføringer til kabler gjennom torpedovegg? Lekk varmeregister?(men da minker det også på frostvæska) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
treklogg Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Har slitt med det samme nokre år.. Fått beskjed på at frontruta må fugast på nytt anna kvart år for at det skal halda seg nokolunde tett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
water Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Slet med det samme problemet i 2-3 år. Hos meg var årsaken dårlig utført tette-jobb når frontruta ble byttet hos et anerkjent firma. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Kjent problem på disse tror jeg, mange med elektriske problemer siden sikringsboksen blir våt, ring forhandler så får du nok noen gode tips... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 - Frontrute, velkjent problem på disse. - Sjekk dreneringene i kassen som varmeapparatvifta sitter. - Sjekk om plasten bakom dørtrekket er hel og fastet/tett hele veien rundt. - Sjekk om det lekker rundt antennefestet i taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePOX Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Spørs litt hvor vannet samler seg hvis isolasjonen under rattet eller over sikringsboksen er fultig, er det ruta eller fra vannfangrommet som tidligere nevnt, men hvis det er på gulvet, er det stor sannsynlighet for at det kommer inn fra planet bakfra, den ingeniøren som har laget den løsningen burde ikke fått eksamen :chairshot kan finnes ved å ta fram setet og kjenne under falsen, er det fuktig der, vet du svaret.:Devil: kan avhjelpes ved å pirke ut kittet som ligger i sprekken (fra plansiden) og legge ny guffe :deng eventuelt så er kong-top eller planlokk tingen :titties: Siter E-UP ! Epox goes electric !!Touran familiebrakke -06 billig-fornuftig-og stygg som fa*Amarok -11 Prosjekt Asfaltcowboy SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg