VolvoGeneral Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Blei til at jeg kjøpte sacks dempere...veit ikke åsen de er men. Det jeg egentlig lurer på er hvor mye jobb det er å bytte forran på omegan?? må jeg løsne endeledd? i såfall er det vel greit med kontroll etterpå? har ikke giddi å kikka på det enda. så spør heller om noen lure triks:P mvh lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Nei det trenger du ikke. Kun løsne den fra navet, fra lenkestaget å i dempertårnet. 2 skruer med mutter og 2 mutre som må løsnes for å få løs fjærbeinet. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 ok. det jeg trodde. noen som har erfaring med de demperne?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg