zachariassen Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 hva syns dere?:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Blir bra å få lakkert helt ned! :) Det gjør mye for helheten synes jeg. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg liker de felgene der :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Alex: ja det ble mye bedre syns jeg. må ha på noen lag til med klarlakk før jeg blir helt fornøyd men ellers syns jeg det ble fint:) Haansi: Hva tror du om å pulverlakke dem hvite? noen som er drevene i photoshop?:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 ikke det nei:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 (endret) syns de er greie nok som de er jeg :) syns du skal: - rette bulk - sette på hvite blinkers - senke mer - vaske bilen og ha på dekkfornyer - ta skikkelige bilder (ikke mobilkamera) Endret Juni 18, 2009 av pett3r Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Jeg liker de også som de er :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 hvite blinkers har jeg faktisk ikke tenkt på:P men det var en god ide=) bulken skal rettes ut og har halvveis avtalt med en kompis som jobber som fotograf for tønsbergs blad at vi skal ta noen bilder til helga:) Mer senk går ikke her jeg bor. hadde den lavere men måtte stille opp da jeg kun kunne kjøre på hovedveiene. måtte ta fart for å komme ut av gårdsplassen:P hehe. så kan nok ikke ha den lavere enn dette. og tro det eller ei, på de bildene er den nyvaska.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 forsøkte å sote rutene i dag, men fant ut at jeg må ha en varmepistol for å få det pent.. hehe. såpe og vann funker ikke:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 fikk ikke til med varmepistol heller så jeg gir faen og setter bort jobben:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 fy faen å mye bedre bilen går på fri eksos. lurer på om jeg skal ha meg nytt eksos anlegg som ikke er strupa igjen:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Veldig pent :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 pent :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet August 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 takktakk:) hyggelig å høre:) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg