pett3r Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 jeg fikk chippa min hos chipsenteret for 3k :) men det må være fordi jeg er så sexy (: Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 ja, nå bor jeg i tønsberg da. blir en god svipptur til bergen:P men da blir det vacn og chipsenter.no=) hva er grunnen til at man må bruke fjærklemmer for å bytte til justerbart bak? er ikke demper og fjær en del som forran? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Haha, sorry.. Tok feil av deg og en annen :p Men de har på østlandet også, bare sjekk nettsidene deres. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 de har ihvertfall på hamar, og sikkert i oslo regionen ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 men da blir det en tur til oslo=) er jo bare en time dit=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Chipsenter.no ligger på Lørenskog, like nord/øst for Oslo. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 nesten en måneds leveringstid fra parts and retards.. noen som har opplevd det samme??:O Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 På supersport? Jeg fikk mitt på avtalt tid. 10 dager. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 betalte 29 mai. fikk mail i dag om at han regnet med å ha det hos han om 2 uker.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Såpass. Han har jo det meste på lager. Spurte du før du bestilte eller? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 ja. han mente det skulle ta maks 14 dager... Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 noen som har tips til baklykter til b5 avant? haster. så billig som mulig.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 noen som har tips til baklykter til b5 avant? haster. så billig som mulig.. Se her: eBay.de Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 har jeg lov til å spørre om folk kan sende meg pm hvis de har baklykter til salgs her? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2009 sedan eller avant. jeg har til sedan orginal lykter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg