zachariassen Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Japp;) orginalkula er penest:D for å være helt ærlig så er jeg ikke sikker på åssen den ser ut i b5. men den som står på s-line i 03' mod. den alu. kula. den syns jeg e rdrit pen. lurer på om jeg skal ha meg sånn en gang=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Januar 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 for å være helt ærlig så er jeg ikke sikker på åssen den ser ut i b5. men den som står på s-line i 03' mod. den alu. kula. den syns jeg e rdrit pen. lurer på om jeg skal ha meg sånn en gang=) hehe. jeg har råttne minner om akkurat den typen girkuler.. sto på en skabbete 318i som en kompis av meg kjøpte Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 hehe. jeg har råttne minner om akkurat den typen girkuler.. sto på en skabbete 318i som en kompis av meg kjøpte aha. jeg har ikke så dårlige minner jeg da. fadern har en gammal veteran-ferrari. noe han måtte ha for å tilfredstille guttedrømmen (og sikkert alderen):P hehe. men derfor syns jeg som sagt at den kula er litt fin. men blir nok ikke der for alltid. kan hende det blir en sånn s-line kule en gang. men er ikke første pri.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 da vil jeg informere om at tubotrykket er tilbake og har vært der i hele dag=) wooohooo! endelig turbotrykk igjen!!=) men jeg må nok ha ny turbo snart uansett pga slakk.. men hva skjer om jeg lager meg en bleedventil mellom magnetventil og wg og øker trykket så mye at den går i nødmodus? må jeg inn og slette feilkoder eller holder det å fjerne bleedventilen og starte bilen på nytt? og må jeg også stille opp bensintrykket om jeg skal stille opp turbotrykket? eller spiller ikke det så stor rolle i og med at lmm måler opp mengden med luft og slipper til tilsvarende mengde bensin? og hvor mye kan jeg eventuelt stille opp turbotrykket? på forhånd takk for svar=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 woho!! noen som vet?=) Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 (endret) DA har det vært sstille her en stund. Har skjedd noe men har vært dårlig til å skrive om det. det som har skjedd (som jeg kommer på i farta) er: byttet div slanger i motorrom Lakkert frontfanger(helt ned) Byttet halve forstillinga for så å finne ut at det blir ødelagt med en gang om man ikke bytter alt på en gang så da har jeg handla et helt sett (forsterka) puttet inn litt stereo reparert og hengt opp eksos justert turbotrykksmåler byttet olje og filter puttet i sommermattene (stoff) byttet resirk og selvfølgelig satt på sommerdekka=) hmm. da kommer jeg ikke på mer men har sikkert gjort masse annet også. da er jeg på utkikk etter justerbart understell så jeg får hivd dritten i bakken. men jeg finner faen ikke noe til quattro. hørt rykter om at hottuning skulle ha et billig som funker, men finner det ikke. noen som vil hjelpe?:) tenkte meg et til ca 5000. Endret Mai 20, 2009 av zachariassen Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Jeg kjøpte v-maxx fra en kar på VACN til rundt 5000kr ink frakt. til quattro. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 aha=) er du fornøyd med det? stivt? har du noen mulighet til å sette meg i kontakt med mannen? Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=16476734 Det har da? står i lista under at de skal passe til b5 4wd? til 4710,- Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 ingen som har noen formening om det? faen å slit å bytte nedre framre bærearm forresten:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2009 Jeg har et slikt liggende her i stua nå. Så kan ikke si noe om hvordan det er på bilen. Men super service fra han karen der som selger. Fulgte også med en flaske med noe teflongreier man skal smøre gjengene inn med. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Jeg har et slikt liggende her i stua nå. Så kan ikke si noe om hvordan det er på bilen. Men super service fra han karen der som selger. Fulgte også med en flaske med noe teflongreier man skal smøre gjengene inn med. aha=) kan du ikke gi meg et tilbakemelding på hvordan de fungerte på bilen da?=) skal ha noe justerbart nå (har en knekt fjær så det haster) men vet ikke hva jeg skal kjøpe. og gidder ikke bruke 15 000 på det heller.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Jeg kjøpte vmaxx justerbart fra Tom hos A-trading på VACN-forumet. Kosta meg 4800ink frakt. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 Jepp. Blir vel montert neste uke tenker jeg. Jeg kjøpte ikke vmaxx etter å ha lest endel på utenlandske b5 forum. Er visst mange som har røsket det av igjen etter kort tid. Noen på dette forumet som også har hatt problemer. Men også de som er fornøyd. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Jeg kjøpte vmaxx justerbart fra Tom hos A-trading på VACN-forumet. Kosta meg 4800ink frakt. hvordan kommer je gi kontakt med denne mannen om jeg ikke har bruker på vacn da?:P må ha justerbart så fort som mulig:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg