freejack Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 har skrevet mange innlegg her og viking sletter dem istede før å flytte dem?? ka faan feile det den fyren?? har eg gjort deg nåkka?? ja e ikke sikkert eg veit kor eg skal legge inn innlegg men faan ser da 90% andre feile innegg blir flytter og ikke slettet.. takk før den jævla fine hjelpa viking067.. ikke alle e så perfekt som du e....prøve faktisk å sette dem inn på rette plasser da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Hei din smartass. Legg trådene i rett forum og bruk en god trådtittel, så slipper du at trådene dine slettes. Av de "mange" trådene dine så slettet jeg: Prosjektforumet: noen i trondheim som kan sveise? Photoshop-forumet: noen som kan hjelpe meg? (dobbelpost) Annet bilrelatert: Erfaringer... Heller ikke denne tråden klarte du å legge i rett forum. Anbefaler deg også og lese reglene, igjen.Siden du tydeligvis ikke har forstått dem. Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå de! Resten kan du ta på PM. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg