Stangjordet Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 hei, har sett litt rundt etter bil nå, og kom over denne golfen her som jeg likte veldig godt, er dette ett smart kjøp? sett ut ifra bildene og at de ikke lyver osv?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=2064206;username= AutoDB-kode: 2064206 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 det så billig ut spør du meg! ser ut som et godt kjøp det! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 bilen har jo bikka 204101 km så da skal vel registereima byttes snart.. om den ikke har blitt bytta alt;P Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stangjordet Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 okei, kjekt og vite :) er det noe mer som burde vært bytta, eventuelt ting jeg burde se spessielt etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 det så billig ut spør du meg! ser ut som et godt kjøp det! Synes ikke det så spes billig ut. 1,8l 90 hk Får jo en grei vr6 for den prisen, evt gti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Clutchen har en tedens til å ta kvelden rundt 200". Men regreima er ikke noe problem å skifte selv om du har litt peiling på skruing ;) Ganske lett på G3 med 1.8l :) Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 For den prisen ville jeg gått for en GTI, eller Vr6, synes ikke den var noe spesielt rimelig. Det er tross alt bare en 92mod, og du får en nyere bil for samma prisen. Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg