kill_elo Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Selger min Ford Granada V6 som hel delebil eller rep.objekt. Er ikke sikker på modell, da jeg har arvet den av min bestefar. Skiltene ble sendt inn for 3-4 år siden, og da var den i god teknisk stand. Ledningsnettet på den er ikke helt iorden, lysene er ikke gode og slår seg ikke på. Er takluke på den. Selger den til høystbydende over 5000 da interiøret i den er i såpass god stand og lite rust i karosseri og chassis. Trond Mikkelsen Sylte 6652 Surnadal Send pm for telefon nr ved interesse Siter '98 VW Passat 1.9 TDI [X] '94 Audi RS2 [X] '76 Volvo 242 langtidsprosjekt '88 Volvo 240 fjasbil '01 BMW 320D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MitsuGTO Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 hei, er granadaen solgt? Venter svar. Mvh. Florø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg