Stageberg Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en litt nyere omega, har en 97 modell nå, men tenke jeg skulle heve meg til b2.. Hva tror dere om å importere en fra sverige? kan jeg spare meg noen lapper der? Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 tror att toll på den blir såpas mye att den hadde vært billigere kjøpe i Norge. Er ikke lønsomt ta inn oMega for å skilte, kun som delebiler. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ligger jo noen billige B2 på Finn nå da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stageberg Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 tollen tar kaka altså? sant d da omegamann, finnes noen der ute ja :) Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 På en B1 mv6 blir det ihvertfall ca 95 000 i toll. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stageberg Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 okei, d var mye, da blir d nokk bil-kjøp i norge ja :) Siter RBK<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg