stffn Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Hei hei! Har feil med tåkelyset; bare det ene av tåkelysene virker. Har sjekket kablene og rele, og byttet pære. Da jeg byttet om på tåkelysene (prøvde det som virket over på andre side) virket det, så jeg mistenker brudd på en eller annen kabel inni tåkelyset. Noen tips om hvordan jeg kan fikse dette, eller er det bare å kaste dritten? Legger ved noen bilder. Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr@nk Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 Har du sjekka at de har god jording, både på releet og lyspæra? Offtopic: Hvilke pærer har du i angel eyesa dine? Va ganske tøfft:) Siter VW Golf MK3 Prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvos Skrevet Januar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2009 om du prøvde det på andre siden å det virket så er det sikkert noe kluss med kabel som går til den defekte siden... hurtig fikses ved å legge ny kabel fra den siden som virker.. ikke verre enn det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stffn Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Det skal være god nok jording, men kan alltids sjekke når det blir vær til det. Fr@nk; Det er 12V T-10 pærer med hvitt lys. Volvos; tror du missforstod litt. Jeg prøvde det lyset som står på høyre side (på bildet) over på venstre side, og det på venstresiden over på høyre. Jeg byttet bare om på tåkelysene :) Da kom det bare lys i det til venstre og ikke i det andre. Siter Toyota Corolla E11 Toyota Corolla E9 Volkswagen Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg