bad3gakk Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Rannt olje fra høyretoppen på min 2,6e (abc) motor her en dag.. Rannt seff ned på dynamoen og infiserte reima så jeg mista ladinga og drittn dævva et par hundre tusen mil fra sivilisasjonen (midt på natta).. :adolf: MEN titta litt rundt etter nye pakninger, men finner ikke toppakning noe steds, noen som vet hvor jeg får tak i? Antar det er greit å bytte register og reimer i samma slengen.. Trenger vel manifoilpakninger osv og regner jeg med... Hadde vært kult om man hadde finni et pakningssett med alt inkludert.. Dette tror jeg koster skjorta, boksa og jakken orginalt hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Rannt olje fra høyretoppen på min 2,6e (abc) motor her en dag..Rannt seff ned på dynamoen og infiserte reima så jeg mista ladinga og drittn dævva et par hundre tusen mil fra sivilisasjonen (midt på natta).. :adolf: MEN titta litt rundt etter nye pakninger, men finner ikke toppakning noe steds, noen som vet hvor jeg får tak i? Antar det er greit å bytte register og reimer i samma slengen.. Trenger vel manifoilpakninger osv og regner jeg med... Hadde vært kult om man hadde finni et pakningssett med alt inkludert.. Dette tror jeg koster skjorta, boksa og jakken orginalt hvertfall... http://www.mekonomen.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneNyg Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 mekonomen har, kjøpte mine dær. Vet Torshov bilrekvisita skaffer slipesett også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg