Blue1 Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Skal gå til innkjøp i nærmeste framtid av en nyere bruktbil. Vurderer en 2008-modell hos en forhandler med "listepris" på ca. 400 000 kr. Noen som har innspill på hva realistisk prutninsmonn er i dagens marked? Skal betale "cash", altså ikke innbytte. Er det sannsynelig å oppnå 4-5 prosent rabatt. Er det kanskje større prutningsmonn på demo-biler? Noen som har innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Det er vel berre å forsøka å pruta litt det vel? (kanskje lurt å sei at du vurderer andre biler) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Du må jo finne noe å prute på da. Let etter små riper, flekker i interiør osv. Sjekk hvordan bilen har blitt brukt, tidligere eiere kan spores opp hos statens vegvesen. Hvis bilen har vært registrert på elcon finans e.l. er det et dårlig tegn. Broren min endte opp med å kjøpe en tidligere leiebil, fordi han ikke sjekka dette, og han endte opp med en skikkelig drittbil som alt måtte byttes på. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Jeg tror ikke det er mye å gå på nå i disse dager. Bruktbiler er jo vesentlig nedsatt. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for nybil til 400k:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg