Radiv90 Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hei. Har en Audi80 Med 2.0E (ABK) Motor. Har problemer med at bilen plutselig kvelses, virker som den ikke får bensin/luft ? prøver jeg gi gass da dette skjer sviver den som en sjekte og til slutt stopper. Problemet kommer og går som det selv vil. Noen ganger på kald motor, andre på varm motor. + Ganske ofte hvis motoren går på tomgang, og jeg gir en gjevn speed,feks 1500 Omd. Så synker motorturtallet ned til tomgang igjen, og jeg må gi enda mer gass for å få den opp igjen... Kan disse 2 problemene ha sammenheng med værandre ?.. Takker for alle svar/tips/råd:) Mvh Vidar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiv90 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Har sjekket Rele 30, men kan ikke se noen feil med dette, Noen som har en anelse ? Vidar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiv90 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Ingen som har noen anelse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg