licorice84 Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 hei! jeg sliter med å finne symmetriske - enten små eller store speil til min A4 B5 98. alternativt kan jeg gå for noen med Mattig eller M2-look, helst elektriske sådan... men det hadde vært artig med 2stk små eller 2stk store originalspeil. har forsøkt å tråle ebay.com/de uten hell... tar imot hjelp med stor takk! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Titt på eBay.co.uk, du må i alle fall bestille speil fra de engelske utgavene av B5en. Da kan du få tak i stort eller lite speil :) Møller kan også skaffe deg dette, usikker på pris. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Trenger nye speil jeg også. Vil ha noe som ser pent ut, ikke sånne varebilspeil :P noen som har noen tips? Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Titt på eBay.co.uk, du må i alle fall bestille speil fra de engelske utgavene av B5en. Da kan du få tak i stort eller lite speil :D will do:D sliter med å finne små der, men fant store... jeg må være elendig til å søke... 10 poeng til den som fiNNer små venstrespeil! Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 10 poeng til den som fitter små venstrespeil! Fydda! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 oh shit! det var da virkelig ikke meningen... hehe. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg