Veco! Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Dagen.. Har mistet lys nederst i dashborde på en carina E 95 mod.. Hvordan bytter man de uten å ødelegge noe?? trur d er to lys som e gåen/kontaktfeil.. De er til viftestyring, varmejustering osv... Siter Ride it or hide it... 15sec car.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksentron Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Heisann. Det skal ikke være noe problem å bytte pærene i instrumentpanelet. Du må skru ut de to skruene som sitter i taket på instrumentpanelet, deretter er det bare til å vippe hele ruklet ut. Der ser du pærene du skal skifte. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkie Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 (endret) Oo jeg skal bytte de der jeg og. Si fra hvis du skal gjøre det selv og hvordan du evt gjorde det.. skal få lyset rødt og legge til noen alu ringer så vil gjerne vite type og str på de pærene ;) http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=2&ITEMID=28 Endret Februar 20, 2009 av hawkie Siter If it's unsafe to race it, style it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 hei, fikk du til røde lyspærer?? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkie Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Gå til http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?products_id=210 det skal visst være samme socket på disse toyotaene, også T19. Siter If it's unsafe to race it, style it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeky Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Funker kit nr 2 til Carina '94 også? Tingen er den at jeg ikke har noen turteller og "instrumenteringer E20 - E31- E41 - T20 - T22 - E49-a" sier meg ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 nå har jeg også fått til rødt lys , ble meget tøft, men synes de lyste alt for sterkt, noen tips til hva jeg kan gjøre for å få de litt svakere?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg