nixdorph Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Heisann! Har litt problemer med bilen da. Den høres ut som den bare sviver på 3 sylindere, har skifta plugger, sjekka dyser, og hatt oppe fordeleren. Alt så greit ut, men bilen sviver fortsatt som ei fiskeskjøyte. Lurer på å sjekke tennkabeler?? Har også tenkt på om det kan være forskyvning i tannreima? Så da lurte jeg på om det var noen som hadde andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Ehm.. Sjekk ut coilene,du har 4 stk av de,kan hende en av de er gåen,det kan gjøre at bilen kun går på 2 eller 3 sylindre. Eller så kan det være LMM.. Jeg hadde det problemet her,fikk opp motorlappen,og bilen gikk som en gass,ristet på tomgang også...Da tok jeg diagnose på VAG,da var det 2 coiler som døde.. Men uansett,lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg