Riverbeach Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg skal bygge basskasse med 2 Pioneer TS-W307D2. Men jeg lurer på om jeg burde lage 2 enkeltkasser, eller 1 dobbbel? Og hva burde målene osv være? Ingen som ahr en veileder på bygging av basskasse? Skal sitte i en Audi A4 1995!:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Flyttet til Bilstereo. Søk gjerne i forumet etter lignende tråder. Og skal du kjøpe eller selge noe så bruker du: Bilstereo (til salgs) - Bilforumet Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Funker fint med 40liter pr.stk... lukket kasse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riverbeach Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Funker fint med 40liter pr.stk... lukket kasse ;) enkeltkasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiiim Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 to stk 35-40l kasser hadde vært det beste ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Du kan jo selfølgeligt bygge den som ei stor kasse, men basselementa bør ha adskilte kammer. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg