jørnis Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 har søkt på det her inne, men fant ikke ut det jeg lurte på. har en golf 2 gti 8v, er det likt og bytte vannpumpe på den som på de andre som er skrivd inne her? 1.8gl og sånn ? eller må jeg av med reg reima? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 har søkt på det her inne, men fant ikke ut det jeg lurte på. har en golf 2 gti 8v, er det likt og bytte vannpumpe på den som på de andre som er skrivd inne her? 1.8gl og sånn ?eller må jeg av med reg reima? det er likt som de andre , må ikke av med reg. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørnis Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 tusen takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg