steffe Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Hei .. bilen min dogger en del på rutene og bruker litt kjøleveske, så da er vel varme registeret lekk... lurte derfor på om noen som har skiftett dette før kunne gi meg noen tips.. har kjikket litt og ser en stor sort boks bak midt konsollen..sitter registeret inne i den?? også om noen vet en plass man kan få dette billig? høgger eller nytt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Hei .. bilen min dogger en del på rutene og bruker litt kjøleveske, så da er vel varme registeret lekk... lurte derfor på om noen som har skiftett dette før kunne gi meg noen tips.. har kjikket litt og ser en stor sort boks bak midt konsollen..sitter registeret inne i den?? også om noen vet en plass man kan få dette billig? høgger eller nytt?? Sitter inni den boksen ja, har sånn som du kan kjøpe, regner med at det er likt på er 520 12 ventiler, men det kan sjekke. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Har du aircondition eller ikke? er likt på alle utenom de med aircondition, 525tds og m5 Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 hei takker for tilbudet, men har fått tak i en, det var uten ac så håper den passer... har ikke ac på min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg