pkilen Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Hei Lurte på om noen her hadde noen tips og triks til hva som er gæli med bilen min. Kjører en suzuki baleno, og noe er tydeligvis blitt gæli med varmeapparatet. Når jeg kjører blåser det god og varm luft. Stopper jeg på rødt lys e.l. og blir stående noen minutter blir varmen borte og blåser kaldt. Noen som har noen anelse om hva ploblemet er og hva jeg kan gjøre for å fikse det nå som det har blitt kaldt og jævlig ute ? Takker for alle innspill her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Du bør sjekke om det er nok kjølevæske på ekspansjonstanken og radiatoren. Og so kan du lufte systemet. (har ingen anelse korleis du gjere det på bilen din) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Ehh,fyll på kjølevæske..Grunnen til at den i det hele tatt har blitt borte,kan være pga toppdeksel pakning.. Men fyll på riktig frostvæske.Kan også være termostaten som ikke lukker og åpner riktig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Er nok neppe toppdeksel pakningen som er grunnen.. Er isåfall topp-pakninga.. Men uansett, sjekk væskenivået, er det lite, fyll opp med ferdigblandet kjølevæske, og hvis det forsvinner etter kort tid igjen, er topp-pakninga di gåen.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg