mills_kaviar Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hei, jeg kikker litt etter en audi 100/a6 c4 quattro. det jeg lurer på er om det er norn forskjeller i kjøreegenskapene på stasjonsvognen iforhold til sedan? mere overstyrt kanskje? tyngre? mer bensinforbruk? Fant en på autodb idag som så tilsynelatende fin ut, hva tror ekspertene om denne?:P den har det utstyret jeg er på jakt etter, men jeg ser egentlig etter en sedan... men hvis det ikke er for mye forskjell så kan jeg godt ha en stv. LINK til bilen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2063635 Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Fint liten forskjell egentlig... kanskje en tanke mer støy i kupeen, men disse er så godt lydisolert uansett, så tror ikke du merker mye. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg