howyoudoin Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 hei hei alle på bilforumet.:driving ja da var familie bilen handlet inn. det er en 2005 mod touran 1.9 tdi 105 hk. bilen fremstår i dag som strøken.farge på bilen er den blå blåfargen om dere skjønner hva jeg mener hehe. det eneste jeg har gjort med bilen er og ettermonter xenon i kjørelysene. trenger deres hjelp til litt forskjellig dvs finne sider til det jeg trenger. 1.addon frontfanger 2.addon/ny bakfanger 3.emblemfri grill 4.lyktespoiler på frontlykter oppe og nede 5.18" kantfelger. 6.dobbel eksos bak 7.ny cd/dvd spiller. 8.skjermer nakkestøtter bak. 9.blå matter i hele bilen. 10.baklukespoiler 11.senkesett justerbart. 12.++++ det dere enn måtte foreslå om så er jeg og nå på msn. paalhenki@hotmail.com her kommer litt innspirasjons bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Rått=D Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg