fuchsen88 Skrevet Desember 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 hei =) har en audi 100 84 model. har ett problem med den finner ikke ut hva. bare lurer om det er noen som vet hva som kan være galt?. har byttet bensin pumpe på bilen,samt en slange til insuget på bilen, og da har den virket godt men etter en stund så skjede det noe de vil si 3 uker senere. når jeg gir gass så homper bilen jo mere jeg gir gass?? kan det være kondens eller? men når jeg slo av bilen og ventet i 10-15 min og startet den så hompet den ikke mere da gikk den som den skal gjøre... lurer på hva som kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvikgutt Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Hei. Kan være tenningen som ikke er helt riktig. Bensinfilter er tett, dårlig luftfilter. Kaldstartventilen gir bare mere bensin til dysenen når det er kaldt nokk. hilsen K.P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 Prøv å se inni fordeler lokket om det er irr på kontaktene . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet April 17, 2009 Rapporter Share Skrevet April 17, 2009 fordelerlokk, rotor, plugger, plugg ledninger og stift(viss det ikke er stiftløs tenning)? eller filter og sånne ting som har blitt sagt lengre oppe.. skade ikke å hive på litt kondensfjerner for å sjekke:) men tipper det er tenninga det står på. Mvh. Krister Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg