da9el Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 er dere klare for race ikveld kl 21,00? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Vil tru det :) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg er med i kveld :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg er med... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Blir det mange av gjengen som er med på dette race idag.. Ser mange logget av etter løp i vintage serien nå. Rakk desverre ikke det denne gangen da.. kanskje nesste gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Blir det mange av gjengen som er med på dette race idag.. Ser mange logget av etter løp i vintage serien nå. Rakk desverre ikke det denne gangen da.. kanskje nesste gang.. Driver og samler troppene nå... Bare å logge seg på... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 tenkte vi kunne ta touringcars me 5 løp på 4 runder åsså samme serie me vintage racing også?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 noen med en kveld?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Jeg er med... Ta litt vintage også? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Jeg er med... Ta litt vintage også? jepp Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Kan være med fra 8 og utover til sånn 10-tida. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Kan være med fra 8 og utover til sånn 10-tida. hørest bra ut;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 da blir det kl 20,00 jeg sender invite til alle;) lykke til Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 10, 2009 Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hva er specs på den fordn din. sammenligne litt med min å sjekke hva som er likt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2009 Hva er specs på den fordn din. sammenligne litt med min å sjekke hva som er likt a850;) hehe har ikke sjekket enda..bare testet 15 runder igår så var det natt tror han er en 230-250kw ca mein eg å husk kan sjekk når jeg er færdi på jobb Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg