Hoccy Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er med på alt her, kan vel ha en slags utslagskonkurranse der den med den dårligste sladden ryker ut. Slik fortsetter det over flere baner/svinger. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 uoffisiell bilforumet champ i breisladd på tsukuba? :P Langsvingen på mappel valley synes jeg duger best. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er med på alt her, kan vel ha en slags utslagskonkurranse der den med den dårligste sladden ryker ut. Slik fortsetter det over flere baner/svinger. hvem skal bedømme hvem som er dårli og hvem som er bra?? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Det må bli enten hosten eller den som ikke er god nok til å være med/ikke har passende bil. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 langsvingen på tsukuba er den som funker best til slik drift :P Har prøvd tidligre Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Er med kl 18.00 i dag, legg meg til en eller annen og send meg invite. gamertag: GTFIVE Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 kan kjøre 1 serie me fwd og rwd åsså kjører vi en serie me kun 4wd...åsså sladde for di som vil det etterpå:) må bygge meg 4wd da;) da starter jeg en lobby kl 18,00 me TOURINGCAR først som ikke er 4wd...etter det kjørest en serie me a850 4wd;) Hvorfor ikke dele opp det i 3 klasser? alla i A seff. 1 serie med 3 løp og 4 runder FWD 2 serie med 3 løp og 4 runder RWD 3 serie med 3 løp og 4 runder AWD Så legger vi sammen alle poeng å ser hvem som vinner totalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hadde alle hatt road america så er det en lang god sving der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Viss breisladden gjenomføres litt seriøst donnerer jeg en S15 i premie til vinnern :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Kommer med Saaben jeg:) Idiot kjøring av deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 hælt eni Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 å hanj vindar må føl mæ på kor hanj kjære innj på hæn Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Idiot kjøring av deg.. Pikk planta sentralt midt i tryne? Hvis det var du som kjørte Golfen så har du ingenting å si, lurer på hvor mange ganger du sendte meg ut av veien! er ikke alltid like lett og klare og bremse ned før svingene! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Pikk planta sentralt midt i tryne?Hvis det var du som kjørte Golfen så har du ingenting å si, lurer på hvor mange ganger du sendte meg ut av veien! er ikke alltid like lett og klare og bremse ned før svingene! jeg kjørte ingen golf.. du krasja med meg på langstrekka med vilje. vi i partyet ble enige om og kicke deg ut pga kjøringen din. så ikke kom å skyld på bremsing før sving! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 har du ikke hørt om høyre regle eller?! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg