HemiCuda Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Impreza, Prelude og MR2 full fart på ei strekke. Civic full fart utav en sving, med sinna MR2 som jager bak, i fin sladd. 1ste, 2dre og 3dje plass ligger ganske tett, morro. så en anne game der andre tilfeldige folk joina. AWD 300ZX ble forbikjørt av en FWD PT Cruiser, flaut :p Ble ganske tett racing noen ganger. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Impreza, Prelude og MR2 full fart på ei strekke. 1ste, 2dre og 3dje plass ligger ganske tett, morro. Revers i siste sving der, etter at jeg lå på første hele løpet.. Kommer nok bilder fra meg og. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Min nye og ''Vakre'' baby:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Ja jeg er klar imårra med ny vaxhaul astra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 jeg er klar med PT Knuseren imårra og :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Joiner sikkert litt før kl 1930 om noen gamer, er visst jobb igjen i kveld så blir vanskelig å sitta utover :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Som sagt, jeg i Imprezaen lå på første hele løpet, men i siste sving skulle alt endre seg. Legg merke til lysene til Imprezaen, revers ja.. Da kunne MR2'en ta en lite frekkis på innsiden, men fortsatt var han ikke helt forbi. Da tok han ganske enkelt å pressa meg litt i bakenden slik at jeg fikk skrens, opg siden jeg hadde glemt å skru av assists så ble det jo kontra på kontra.. Som igjen fører til at HemiCuda kan kjøre forbi i tillegg... Neste løp, håper at det skal gå litt bedre denne gangen. En helt sinnsyk lagg like etter start tar ut halve feltet. Han hadde nok brukbar fart ja. Mr2'en går opp på ett hjul. Laggen drar med meg også. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 noen som blir med fra 16:30? prøve å sette opp noen team løp? Turbo_Fever har kjørt 56,376 på mughello short nå.. blir uknuselig den mannen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 får nok ikke joina i dag, tar ikke sjans å starte på no slik når jeg skal på jobb senere :P kommertil å glemme av tiden :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 får nok ikke joina i dag, tar ikke sjans å starte på no slik når jeg skal på jobb senere :P kommertil å glemme av tiden :Pbare si når du skal på jobb så kicker vi deg ut til rett tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 haha :P nei har nok litt ting å gjøre før den tid så må nok gå helga uten no særlig gaming :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Her er min nye grip bil. Rx7 ab med 295hk. Beste tid på mugello short til nå 56,376 Litt carbon, splitters og widebody look. :D Den har til og med dobbel eksos.. Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Jeg joiner når dere starter, tar på meg oppgaven å kjøre Turbo_fever av veien ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Oi oi oi. Hvorfor det a. Stakkars meg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 spilles det enda ? MikeyKnows :) legg meg til på friends dere som ikke har gjort det :P Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg