turbo_fever Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hehe, må ikke ta det bokstaveli vettu, Bare tuller litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Skjønner jo det da... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Virker spennende, skal prøve å få bygget en touringcar etter disse kriteriene imorra.. Men en liten ting, hva med minimumsvekt? Ellers er det vel lett å velge f.eks Elan. Den er jo ultralett, og får trimmet den ganske mye før man når a850.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Sålenge vi holdet oss til klasse A850 så vil bilene være nokså like. Har en bil lav vekt, er det begrenset hvor mye du kan trimme før du overstiger A850. Har du en tyngre bil igjen, så kan du trimme en del, for å oppnå en bil som stiller i samme klasse som den med lav vekt. Så skal ikke være urettferdig hvis alle bare følger reglene Da9el har laget :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 di tyngre bilene har som regel mye hk og bra fart på strekkene men di lette har mere å gi i svingene;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Hva med å begrense bilene til forsellige merker fra løp til løp? Går mer på tuningkunskaper og kjøreferdigheter da! :p Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Dette virket veldig artig. Hvis det blir noe mer løp ut på nyåret så er jeg lett med på det. GT: uluchiko Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Hva med å begrense bilene til forsellige merker fra løp til løp?Går mer på tuningkunskaper og kjøreferdigheter da! :p jeg har en plan om regeln at bilene skal være minimum 4 seter i evt att det er en personbil å ikke sportsbiler som lotus speedster åsså sånner biler vist dere skjønner hva jeg mener.... att det er touringcars (personbiler i race) var det som var planen me hele opplegget Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg støtter den, selv om jeg må bygge ny bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Er nå nede på lave 59 runder med min 2 dørs 5 seter på Mugello short.. Har igjen litt tweaking.. Hvilke baner vil bli kjørt? Sånn at man kan fikse oppsett for hver bane... 374hk 389NM 848KG A850 Race nr 81 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Se der ja, den kliiiiin umulige Mercedesen min. Den må jeg tune litt mer på for at den skal holde i svingene. Hvilke baner vil bli kjørt? Sånn at man kan fikse oppsett for hver bane... Vi kjører serier, slik at man må ha noe som passer på hver bane. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Hvot mye G klarer bilene deres? Bare vil ha en målepinn å følge.. Selv så er jeg på 1.15 i både 93 og 1.93 km/t.. Prøver å øke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Merca de gikk Veldig bra på strekkene da:D Men er jo sant som du sier, Hjelper ikke mye det så lenge den ikke vil fort igjennom svingene:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 har et par bilder fra første gangen... Feit Chevy prøver å henge på en liten lett Franskmann Plutselig hang en litten hissig Japse seg på og. to Lotuser konkurerer om hvem som kan bremse senest. Ene lotusen var ikke så god på bremsinga, så han tok en rastepasue i ei sandfelle, så da fikk en liten Spanjol plutselig fri bane til å jakte på den kjappe Briten som var igjen. så etter vi besteme oss for å holde oss i A klasse. Første sving nærmest, og Tyskeren må bråbremse for Yankee raketta som fant ut den var alergisk mot svinger, stakkars Bobbla fikk en mini opp i enderøret. David VS Goliath og prisen for penest lakk, går ikke til Da9el :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.