Gå til innhold

xenon hid kit

Ranger emnet


mazdafreaks

Anbefalte innlegg

Men nå har eg ikke noen feilmelding noen plass da,

 

Hadde ikke jeg heller det. Men lysene har virket helt fint etter at jeg monterte dem. Hadde samme problemet som deg kunne hende at de ikke tente i det hele tatt noen ganger også på min bil.Eneste som er litt irriterendes er at det tar ca 6-7 sek. før fjernlysene virker for fult.

Har bestilt Relay harness fra manyadeal.com så da skulle de virke for fult med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

xenon blir bedre uansett hvilke lamper du har.. seff best i linselys men hjelper stort til de med reflektorer også.

 

fåes kjøpt billi på nett som ebay, manyadeal, madeinchina osv.. mn om en ikke gidder å stresse så fins det ei fin side som heter finn.no som jeg vet at de selger xenon til den nette sum av 700kr settet.. å om du er flink får du krangla til deg den prisen inkl frakt. :)

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke jeg heller det. Men lysene har virket helt fint etter at jeg monterte dem. Hadde samme problemet som deg kunne hende at de ikke tente i det hele tatt noen ganger også på min bil.Eneste som er litt irriterendes er at det tar ca 6-7 sek. før fjernlysene virker for fult.

Har bestilt Relay harness fra manyadeal.com så da skulle de virke for fult med en gang.

får se om det blir noe mer problem, dette ledningkittet fordobler jo prisen på hid kittet mitt, hehe, har de ikkje slikt på ebayen da, liker helst ikke handle i norge pga servise venligheten som oftest møter meg..

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får se om det blir noe mer problem, dette ledningkittet fordobler jo prisen på hid kittet mitt, hehe, har de ikkje slikt på ebayen da, liker helst ikke handle i norge pga servise venligheten som oftest møter meg..

 

Er ikke noe stort problem det med fjernlysene er bare første gangen jeg tenner dem det skjer. Når jeg møter biler å slår dem av og på igjen virker de for fult med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sporekode til posten under en time etter eg handlet, så det er jo meget bra. så får eg håpe eg slipper å drive å tenne flere ganger, så du har ikke hatt noen problem etter du koblet på disse wire fix..

 

Niks fugerer helt fint etter at jeg kobla på dem. hatt dem ett par måneder uten noe tull :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xenon trekker mye strøm i oppstarten, kan være derfor du må tenne 2 ganger slik at gassen varmes skikkelig opp. har wirefix på min passat, og det fungerer knirkefritt. Har riktignok 4300 k og 50 w ballaster, så et er lys nok i massevis...

 

vil også anbefale 4300 k for mest mulig lys grønn/blå-skjæret i 6000 k og opp "spiser opp" mye av lyset fordi det bla ikke reflekterer like godt på våt asfalt og sånne forhold.

 

Btw så er vel dydvik trading den forhanleren jeg opplever som mest seriøs hva ang xenon..:) trygt å handle der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xenon trekker mye strøm i oppstarten, kan være derfor du må tenne 2 ganger slik at gassen varmes skikkelig opp. har wirefix på min passat, og det fungerer knirkefritt. Har riktignok 4300 k og 50 w ballaster, så et er lys nok i massevis...

 

vil også anbefale 4300 k for mest mulig lys grønn/blå-skjæret i 6000 k og opp "spiser opp" mye av lyset fordi det bla ikke reflekterer like godt på våt asfalt og sånne forhold.

 

Btw så er vel dydvik trading den forhanleren jeg opplever som mest seriøs hva ang xenon..:) trygt å handle der!

 

Sikkert trygt å handle der men koster jo tre ganger så mye for ett kit der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår