crxman Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 jeg vil ha det....... men kan ta opplysninger på privmelding... 2 timers kjørin er forresten ok, må offre litt for en julegave til meg selv.... Hvordan dyser følger med forresten??? Siter Vag???HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crxman Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 speedy9 sign med: Hvorfor ta toget med NSB når man kan fly med LSD da håper jeg du mente "limited slip diffrensial" og ikke det andre "lsd" står for.... How about... hvorfor ta toget med nsb når du kan fly med Integra med turbo, nos og lsd(limited slip) ;) Siter Vag???HAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Fortsatt tilgjengelig? Har pengene liggende her, men må evt. sjekke hvordan det må gjøres med installasjon av en slikt system ettersom jeg føler ikke for å leke meg med dette selv... Noen tips om hvor/hvem jeg burde sjekke med? Takker for svar... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red-5 Skrevet Desember 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 http://www.sverrekahrsracing.no/index.htm Disse selger og monterer NOS i norge. crxman har sagt han vil ha kittet, jeg sendte han en pm i går. Så det er han som har førsteretten for øyeblikket. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2003 Morrsomt Kit ;) Grei pris , kamerat av meg skaffer meg samma kit'et for 3500,- men da må jeg vente til han kommer tilbake med båten, og det er etter sommeren :rolleyes: Hadde jeg hatt pengene så hadde kansje slått til ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 hadde det vært et wet system hadde det nok vært intresangt..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg