Riffe Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Bilen jeg har er en 95-mod Golf GTI 16V. I går ville ikke blinklysene slå seg på... Hverken til høyre eller venstre.... Og jeg som er sååå flink til å blinke i trafikken :) Nødlys ok - da blinker alt som det skal... Sikring for blinklys ok... Den ser hel og fin ut. Er det da mest sannsynlig rele ? Og evt hvor er det plassert ? Går ikke fram av instruksjonsbok.. Hvis hendelen var ødelagt - da ville kanskje heller ikke fjernlyset virket,eller ? Håper noen eksperter her kan gi meg noen råd. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk0g3y Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Kan vel være enten rele eller bryter? Relene sitter vel over sikringene mener jeg? er ikke sikker men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Hadde akkurat det samme problemet på min og da var hendelen ødelagt. Fjernlysene virket. Kjøpte ny på hoggern for et par 100. Kjapp jobb å bytte denne :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riffe Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2008 Okei. Får ta en prat med Knoksen over helgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riffe Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Okei.Får ta en prat med Knoksen over helgen... Slapp det :) Det var sikringen likevel ! Kan ikke se brudd i den,men da jeg satte inn en annen 10A sikring så virket blinklyset ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg