Ryeng1 Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Hei! Vurderer å lakkere panseret og div på bilen min sort, men vil gjerne få testet ut dette skikkelig i PhotoShop først. Så, jeg lurte på om noen kunne gjøre om et par småting på dette bildet: 1. lakkere taket sort 2. lakkere taket og panseret sort 3. lakkere taket,panseret og speilene sort 4. lakkere taket sort og fjerne takrailsene Håper noen kan fikse dette for meg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EivindJ Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 fort og galt :P 1: 2: 3: 4: (5:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 takker så mye! :) ser ut til at det muligens blir sort tak til våren.. Får se ann prisen på lakkering.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg