CorsaNova Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 (endret) Legger opp en tråd om mk3 golfen min. Bilen er en orginal 1,8GL 94 mod. 3 dørs. Kjøpte den for snart 2 år siden helt orginal med 128 000 km på telleren. Har nå etterhvert fått den slik jeg ønsker. Slik så den ut da jeg kjøpte den: Her er bilde av bilen nå: Her er noe av det jeg har gjort i etterkant: Eksteriør: Keskin KT5 9x16" Toyo Proxes 215x45x16 Valset hjulbuer fremme og bak Tilpasset innerskjermer Supersport justerbart senkesett K&N-filter med modifisert luftinntak i front 2,5" Effektanlegg u/kat. VR6-leppe Pusset ned struktur og lakkert sidelister Clean støtfanger fremme og bak Golf 4 lykter Modifisert emblemfri grill m/chrome striper Aerotwin viskere Klare blinklys på siden Crystal clear baklykter m/dobble kjørelys Nye typen skilt m/chrome ramme fremme og bak Diodelys over skilt bak (m/valgfri farge) Semi-clean bakluke m/fjernstyrt pop-up (fjernet viskerhull og VW-emblem søkk) Modifisert Thule takgrind m/alu stenger Dørhåndtak uten nøkkelhull begge sider GTI-stab.stag.fremme Kort alu-antenne Panser-bh Interiør: VR6 Recaro stoler Golf 4 girkule Racing pedaler Momo-ratt 320mm m/airbag nav Hvite instrumentskiver m/chrome ringer og valgfri diode instrumentbelysning Alu-døråpnere Alu-ramme rundt girmansjett Org.US-koppholder innfelt i midtkonsoll Diodebelysning med valgfri farge under dashbord på fører- og passasjerside Fjernstyrt sentrallås Hanskerom m/lokk og lås Midtarmlene Alarm Stereo+++ Flere bilder: Har også en orginal "old school" Thule windbreaker til takgrinden som er montert, samt et reservehjul og en Jerry-kanne. Dette kjører jeg ikke med nå, men tenkte å ha det på neste sesong! Endret Mai 9, 2009 av CorsaNova Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Denne var utrolig fin, første gang jeg ser de keskin felga på golf 3 faktisk og syntes det så utrolig bra ut. bare en ting og si, "gjennomført" pen golf:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Denne var utrolig fin, første gang jeg ser de keskin felga på golf 3 faktisk og syntes det så utrolig bra ut. bare en ting og si, "gjennomført" pen golf:) Takker, vurderte flere typer kantfelger før valget falt på disse - føler de kler bilen bra! Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Veldig pen golf ja :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 må være første gang jeg faktisk liker en krom-grill på en golf ;) så veeeldig fin ut =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Desember 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2008 Peneste Mk3 jeg har sett på lenge:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Peneste Mk3 jeg har sett på lenge:) Hyggelig å høre, man trenger ikke så mye påmontert plastikk for å få disse bilene bra :) Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hei! Lurte på hva slags ET det er på felgene???? ET25 Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 valsa skjermene mye?kun kanten som er valsa inn for å unngå subbing?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 valsa skjermene mye?kun kanten som er valsa inn for å unngå subbing?;) Har valset noe utover det å legge kanten inn. Det er viktig å ta seg god tid, spesielt fremme da man ofte får en knekk på midten av skjermbuen grunnet et hull som er på innsiden orginalt. Det må også gjøres litt arbeid med innerskjermene. Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 skjønner:)satser på det blir 9x16 med samme innpress på meg til sommern så slikt er greit å vite;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 skjønner:)satser på det blir 9x16 med samme innpress på meg til sommern så slikt er greit å vite;) Spennende, hva felger tenker du på? Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 tjaa..tenkt litt på keskin kt4 da..men kan jo hende jeg forandrer mening om det før det blir kjøp da:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaNova Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 De vil kle bilen din bra, du får de også med sort senter! Siter Min Golf mk3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 ja var med sort senter jeg hadde tenkt på;)har også kommet over et sett RH CUP 9x16 også så vi får se:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg