VEPSEN Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Trenger ett instrumetpanel med turteller. Går det å montere turteller i instrument panel som har speedometer og klokke orginalt? Eller må jeg bytte hele istrumentpanel med speedometer... Trenger også bremsekraft-forsterker til golf II med tromler bak. Stabstag foran er også noe jeg trenger. Dette må passe på 90 mod golf 1.3. Reiser ikke utafor østlandet for å kjøpe deler.... :) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by VEPSEN Trenger ett instrumetpanel med turteller. Går det å montere turteller i instrument panel som har speedometer og klokke orginalt? Eller må jeg bytte hele instrumentpanel med speedometer... bytte hele greia. det er det enkleste. det eneste du trenger å gjøre er legge opp en ledning fra coilen. til gir signal til turtellern Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by pumpedyse bytte hele greia. det er det enkleste. det eneste du trenger å gjøre er legge opp en ledning fra coilen. til gir signal til turtellern På de bilene jeg har byttet på har tilkoblingene ligget klar... men det har vært golf 1.6 da... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg