Skillz2k Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Har 2 stk Corrado fram stoler som jeg ønsker ¨å selge. Hadde tenkt å ha dem i golfen men jeg har kjøpt elektriske recaro De er litt støvete på bildet men jeg skal nok støvsuge dem og vaske de før de blir solgt. Pris 1500-2000 kr Har også et senkesett med fjærer som senker 80 mm tilsalgs. Både fram og bak dempere med fjærer Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hvor mye skal du ha for senkesettet? og går det på golf2?????? mvh. magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er stolene i bra stand a?? Synes den ene er litt slitt på sidestøtta... (førersete..) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 kastet mine etter en kompis.. haha.. :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by vwfreak Er stolene i bra stand a?? Synes den ene er litt slitt på sidestøtta... (førersete..) Sidestøttene er helt fine! ikke ødelagt hverken oppe eller nede på begge setene. Eneste som er med de er 2 små rifter der på ene støtten. Litt grønntråd så er det fikset iallefall.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by golf_g60power Hvor mye skal du ha for senkesettet? og går det på golf2?????? mvh. magnus Det stod på en golf 2 gti iallefall. Kompisen min som kjøpte bilen først kjøpte bilen bare pga at den lå så bra på veien. Òg han har hatt sin samling med gtier oppgjennom tidene. Pris? kom med et bud du. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hvor gammelt er det? hva med 1000-1500? mvh. Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 jeg vet svært liten om bilen før jeg kjøpte den av en kompis. Men han hadde den i sikkert 2 måneder og brukte den bare på prøveskilt i helgene.. Men bilen lå veldig godt på veien. Og den er godt senket. Så det er nok 80 mm senking. Min er senket 60 og den er litt høyere i allefall.. Bilen som de ble tatt av hadde 170K på klokken når jeg ribbet den. Det er jo lite for en golf i allefall Jeg selger det for 1500,- Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Tror du man kan komme over farts dumper med golf2 med det senkesette??? mvh. Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg har nabolaget fullt av fartsdumper og de gikk greit. Men som med alle senka biler så må en ta det rolig!!! Det må en selv med 60 mm senking! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 da skal jeg bare få tak i penger mvh.Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by golf_g60power da skal jeg bare få tak i penger mvh.Magnus bare gi en lyd du Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by CorradoBoy kastet mine etter en kompis.. haha.. :D Morroklumpen.... jeg fikk de iaf bibibillig ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by nitewlkr Morroklumpen.... jeg fikk de iaf bibibillig ;) Je å.. :D Komplett med baksete oxo.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 djisis! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg