Fusion Stem Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Hei folkens, har akkurat kjøpt en Mondeo mk1, 94 modell, den har gått 287 000, men, det er blitt byttet register reimsett, vannpumpe, og topp pakning... men, har selvfølgelig noen små problemer! det er jo elektriske vinduer foran, og høyre fungerer ikke. pluss, bak på venstre side er potten litt løs... er det fester til å skru under eller må jeg sveise? noen som har peil på en lett løsning som ikke er ALTFOR dyr? har litt lyst til å fikse den opp litt også. noen som veit litt små ting som kan få den til å skrike litt mer når jeg tråkker inn gasspedalen? Tusen takk Folkens! Noen ting jeg bør gjøre med den? Mondeo Regjerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Fungerer ikke vinduet hverken fra høyre eller venstre bryter? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fusion Stem Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Høyre bryter er borte (selger sa: den kan kjøpes på hugger til femti lapp) greit nok det tenkte jeg... men, bryter på førersiden styrer ikke vinduet på høyre siden, men førervinduet går ned da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kromlol Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Stikk innom Bilextra eller Torshov å hør på sportseksos til bilen, koster ikke mange lappene til 1.8l og 2.0l om jeg ikke husker helt feil. Evt kan du ringe til Skjeberg Bilopphuggeri å høre om de har, sendte gamle bilen min dit med sportseksosen på ;) Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fusion Stem Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Stikk innom Bilextra eller Torshov å hør på sportseksos til bilen, koster ikke mange lappene til 1.8l og 2.0l om jeg ikke husker helt feil. Evt kan du ringe til Skjeberg Bilopphuggeri å høre om de har, sendte gamle bilen min dit med sportseksosen på ;) tusen takk, det tror jeg faktisk jeg skal gjøre!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Eksosanlegget henger i gummifester som du kan kjøpe fra Mekonomen, torshov, bilxtra, osv.. Disse er billige og er ikke dumme å bytte ut. Bare ta hodet under bilen og se etter hvilke gummifester som er gåene. Angående passasjervinduet, så tror jeg du må ha bryteren til passasjervinduet for å få den til å fungere. Antar det er en slags forrigling mellom bryterne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg