Entro Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 hei. har en passat 92 model 2l med defekt girkasse. men d e jo ikke muli å finne rett girkasse her oppe i trøndelag. derfor lurte jeg på om noen av dere vet om det går å bruke girkasse fra 1,8l 112hk. girkassen min heter for AYK. men finn ikke noen av di her oppe. har å en passat g60 syncro som står pent parkert i verkste for tia. der e hardicoblinga gåen. e litt småtrangt å komma te når du må ligg under bila :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Jeg har girkasse ifra 88 golf gti 8v på min passat 16v.. Er mye som passer omhverandre på disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Entro Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 joa sandt nokk d da. men spørsmåle e jo om girkassa fra 112 hk passe på 2 litern. å om nån kan konstatere d. lit kjipt å kjøp kasse som ikke passe da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Jepp! Er den kassa jeg har på min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Entro Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 okei. men da blir det jo litt letere å finne kasse vettu :P takk for svar :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy4 Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 http://www.heggen-bil.no/ Han er en av norges beste på girkasser til vag.. Prøv han, han sender over hele landet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Der jeg kjøpte min. God service der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg