bolle100 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hei. Har problemer med giroverføringa på min vr6, virker som en foring har forsvunnet der girstanga møter vaieren. Så når eg girer til 5 så detter vaieren av festet på girstanga, så eg må drive å "fiske" etter vaieren med girstanga :p Men spørsmålet er korleis man kommer til under girstanga sånn at eg kan sette på foringa igjen? Er så trangt nedi der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Ingen som veit noke om ditta:(? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 vet ikke hvor mye du kommer til om du tar av midtkonsollen jeg`? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bolle100 Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Det hjelper lite gitt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Har du tittet under? evt om du kan skru av noen deksler? husker ikke hvordan det var nedi der fra jeg demonterte de greiene... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg