Carpo Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hei. Bestilte meg først pioneer DEH-4000UB, men den har bare en linjeutgang bak. Og i og med jeg har egen forsterker til både sub og 16x9 bak trenger jeg en med flere linjeutganger. Så da fann jeg sony cdx-gt828u som hadde tre linjeutganger(front/rear/sub). Så jeg bestilte den også, nå ligger begge på posten og venter, men er usikker på hvem jeg skal ta. Hva ville dere ha gjort? Eller va synes dere om Clarion DXZ-778RUSB? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Lett valg, PIONEER!! Sony lager bare crap om dagen, og bilspillerene har generelt ræva lydkvalitet, så IKKE kjøp sony.... Da blir det bedre med y-ledd til forsterkere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Lett valg, PIONEER!!Sony lager bare crap om dagen, og bilspillerene har generelt ræva lydkvalitet, så IKKE kjøp sony.... Da blir det bedre med y-ledd til forsterkere ;) okay, va med den clarion spilleren da ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 ingen som kan hjelpe meg ? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 med y led tenker du på da å trekke en ldning å splitte den på enden??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 har den pionner spilleren fungerer utrolig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 med y led tenker du på da å trekke en ldning å splitte den på enden??? ja, her har du y-ledd: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=512&katid=81&mid=m436&id=&vn=736 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 ja, her har du y-ledd: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=512&katid=81&mid=m436&id=&vn=736 Har litt lyst å gå for sony'n jeg men.... Har hørt mye bra om den også... Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 ja, her har du y-ledd: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=512&katid=81&mid=m436&id=&vn=736 men tar du kun en signalkabel fra spilleren og splitter den på slutten eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 men tar du kun en signalkabel fra spilleren og splitter den på slutten eller? Ja, du bruker y-ledd når forsterkeren(e) har fleire innganger enn det er utganger på spilleren. Blir da eit svakere signal og du mister ein justeringsmuligheit i forhold til ein spiller med nok utganger. Hugs at ein del forsterkere har og lydutgang som du kan bruke til inngang på ein annen forsterker Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Har litt lyst å gå for sony'n jeg men.... Har hørt mye bra om den også... Hvor i all verden har du hørt det?? av forhandleren?? Sony spillere nå om dagen, er ikke stort bedre en spillere fra biltema... Men det er jo du som skal ha den, så gjør som du vil ;) Du får spare litt da vet du, og kjøpe en pioneer DEH-P6000UB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg