audiespen Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 hei.. jeg har nettopp kjøpt meg enda en audi:) hva bør jeg bruke for å få senket den.. var en type som snakket om at man kunne senke på de originale demperene??? stemmer dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Ja du kan senke med originale dempere. Kjøp senkefjærer. Dog, er det ikke lurt å senke mer enn nødvendig da det sliter på demperne. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Eibach 50mm senking fungerer utmerket på orginale dempere. Mine har nå gått over 80000 km med senkesett nå, uten problemer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg